چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قطعات اصلي لوازم خانگي وستينگ هاوس

نمايندگي تعميرات و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي با انواع برندها

قطعات اصلي لوازم خانگي وستينگ هاوس

۲۲ بازديد

نمايندگي تعميرات ما بهترين نمايندگي رسمي و مركزي وستينگهاوس در ايران و تهران است كه با دارا بودن تعميركارهاي حرفه اي و كاربلد و قابليت هاي تخصصي زياد تواسنته جوابگوي نيازهاي مشتريان خود باشد.

همينطور شما مي توانيد تعميرات انواع محصولات لوازم خانگي ساير برندها نيز در تعميرگاه مجاز دريافت كنيد. ما با دانش و تجهيزات و نيروي انساني اي كه در اختيار داريم بهترين ها را براي شما هديه مي دهيم.

در حال حاضر با استقبالي كه از محصولات وستينگهاوس در ايران شده، تبديل به يكي از نمايندگي هاي معتبر در ايران شده است. تعميرگاه ما كه نمايندگي تعميرات لوازم خانگي وستينگهاوس و هيمنطور ساير دستگاه هاي وستينگهاوس نظير جارو برقي وستينگهاوس، كولر گازي وستينگهاوس (اسپليت) را دارد، بهترين راه براي تعمير دستگاه هاي وستينگهاوس شماست.

نمايندگي تعميرات ما بهترين نمايندگي رسمي و مركزي وستينگهاوس در ايران و تهران است كه با دارا بودن تعميركارهاي حرفه اي و كاربلد و قابليت هاي تخصصي زياد تواسنته جوابگوي نيازهاي مشتريان خود باشد.

همينطور شما مي توانيد تعميرات انواع محصولات لوازم خانگي ساير برندها نيز در تعميرگاه مجاز دريافت كنيد. ما با دانش و تجهيزات و نيروي انساني اي كه در اختيار داريم بهترين ها را براي شما هديه مي دهيم.

تعميرگاه مجاز و مركزي وستينگهاوس

تعميرگاه مركزي وستينگهاوس اگر هر يك از دستگاه هاي وستينگهاوس را پسنديده ايد و مي خواهيد از آن در منزل و شركت خود استفاده كنيد بهترين راه خريد تماس با نمايندگي تعميرات وستينگهاوس در تمامي ناحيه هاي شهر تهران و تعميرگاه مجاز وستينگهاوس در سراسر كشور عزيزمان مي باشد. شما فقط با يك تماس تلفني خواهيد توانست هر يك از دستگاه هاي وستينگهاوس را درب خانه تان دريافت كنيد.

يا اگر يكي از محصولات وستينگهاوس را در منزل داريد و ايرادي در نحوه عملكرد آن پيش آمده مي توانيد با همكاران ما در ارتباط باشد و درباره ايراد موردنظر از آنها مشاوره دريافت كنيد. اگر ايراد به وجود آمده با مشاوره حل نشد تعميركاران نمايندگي رسمي وستينگهاوس بنا بر صلاحديد شما دست به كار مي شوند و ايراد را در محل سكونت شما برطرف مي كنند.

نمايندگي رسمي وستينگهاوس در تهران و كرج

در هر حالتي بهترين راه ارتباطي شما با ما تماس تلفني است. حتي اگر يكي از قطعه هاي محصولات وستينگهاوس نياز به تعويض داشته باشد نمايندگي تعميرات وستينگهاوس آماده است قطعات معيوب را با قطعات اصل عوض كند و براي هر قطعه تعويض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاكتور رسمي صادر كند.

لازم به ذكر است كه تمامي دستگاه هاي وستينگهاوس مشمول اين گارانتي مي باشند و موقع فروش به مشتريان تحويل داده مي شود. در مدت زمان گارانتي محصول، اگر هر گونه ايرادي در محصولات وستينگهاوس به وجود بيايد، شما مي توانيد با يك تماس آن را با ما مطرح كنيد و از خدمات پس از فروش وستينگهاوس استفاده كنيد، حتي اگر زمان گارانتي تمام شده باشد باز در كنار شماست.

خدمات پس از فروش وستينگهاوس

خدمات پس از فروش وستينگهاوس اگر به دست تواناي مهندسان و متخصصان نمايندگي تعميرات وستينگهاوس صورت گيرد، در عين حال كه كيفيت محصول شما حفظ مي شود باعث مي شود تا شما طعم استفاده از يك محصول سالم را دوباره تجربه كنيد! به همين خاطر نمايندگي تعميرات وستينگهاوس با همكاري مهندسان خود، بهترين تجهيزات حرفه اي تعمير را در محيطي صميمي و علمي فراهم كرده تا امكان تعمير و ترميم همه قطعه هاي معيوب در اين نمايندگي انجام شود.

مهندسان مستقر در مركز نمايندگي تعميرات وستينگهاوس، دانشِ اوليه تعميرات را با سپري كردن آموزش هاي تخصصي و دريافت گواهينامه‌ هاي بين‌ المللي به دست آورده اند و در مرحله بعدي، مهارت تخصصي خود را با آزمون‌ هاي گوناگون علمي محك زده اند، از اين‌ رو به جرأت مي‌ توانيم بگوييم كه مهندسان مستقر در اين نمايندگي توان علمي و فني لازم براي ارائه برترين سطح كيفي خدمات بازيابي و تعمير ماشين هاي وستينگهاوس را دارا هستند.

ولي رسيدن به اين سطح از خدمات تنها با تخصص و مهارت مهندسان مجموعه ميسر نمي شد، استفاده از تجهيزات و امكانات حرفه اي و فني تعمير روز دنيا در كنار دانش مهندسان توانسته سطح كيفي تعميرات وستينگهاوس را در رده كشوري ارتقاء دهد. تعميرات وستينگهاوس در واحدهاي جداگانه انجام مي شود.

قطعات اصلي لوازم خانگي وستينگ هاوس

ما تامين كننده همه قطعات فابريك اختصاصي شركت وستينگهاوس براي تعميرات همه محصولات وستينگهاوس هستيم.

همه تعميرات دستگاه هاي ايراددار وستينگهاوس (Westinghouse) شما در منزل شما اجرا مي گردد و احتياجي به حمل و نقل دستگاه هاي شما به تعميرگاه نمي باشد. شما ميتوانيد با به منزله نمايندگي تعميرات وستينگهاوس در تهران از طريق شماره تلفن هاي درج شده در ابتداي صفحه اصلي سايت تماس برقرار كنيد.

خدمات پس از فروش وستينگهاوس

شماره تلفن نمايندگي تعميرات وستينگهاوس

براي تعميرات ماشين لباسشويي وستينگهاوس، ماشين ظرفشويي وستينگهاوس، سايد باي سايد وستينگهاوس، يخچال وستينگهاوس و ساير لوازم خانگي وستينگهاوس با شماره تلفن نمايندگي و شماره تماس شركت وستينگهاوس تماس بگيريد و اطمينان داشته باشيد تكنيسين هاي ما در كمترين زمان ممكن براي ارائه سرويس ها خدمت شما مي رسند.

همينطور شما مي توانيد با خيال آسوده تعميرات انواع محصولات خانگي ساير برندهاي مشهور و معتبر ايراني و جهاني را به تعميرگاه مجاز وستينگهاوس بسپاريد. تعميرگاه مركزي ما ساير محصولات خانگي با انواع برندها نيز است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.