جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين توليد كننده لوازم خانگي فريجيدر

نمايندگي تعميرات و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي با انواع برندها

بهترين توليد كننده لوازم خانگي فريجيدر

۲۲ بازديد

شركت فريجيدر به عنوان يكي از بزرگترين توليد كننده هاي لوازم خانگي و به عنوان يكي از برند هاي مشهور در حوزه در ميان توليد كنندگان مختلف شناخته شده و چند سالي مي شود كه اين شركت محصولات خود را به ايران نيز صادر مي كند . هر چند برند فريجيدر  هميشه به عنوان يكي از برندهاي داراي شهرت و اعتبار در دنيا شناخته شناخته مي شود ولي براي مشتريان ايراني هنوز به خوبي معرفي نشده است . از اين رو در اين نوشتار به اختصار بر آن شديم تا تاريخچه مختصري از اين شركت را با هم مرور كنيم .

اين مركز با توجه به داشتن تيمي فني تواسنته تخصصي ترين خدمات تعميرات يخچال فريزر فريجيدر را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد. با توجه به گسترش علوم و فناوري و به روز شدن تكنولوژي هاي ساخت لوازم خانگي فريجيدر اين مركز هرماهه با تيم تحقيقاتي و آموزش دوره اي تيم فني خود توانسته خدماتي شايسته خدمت مشتريان عزيز ارائه دهد.

تعمير يخچال فريجيدر بايد صرفا توسط متخصصين اين دستگاه به انجام برسد زيرا ممكن است با انجام تعميرات غير تخصصي صدمات شديدي به يخچال وارد شود كه اين امر هزينه هاي زيادي را به مشتريان وارد ميكند . به همين منظور ما توانسته ايم با تشكيل تيم هاي تخصصي تعمير فريجيدر خدماتي در خور توجه به مشتريان ارائه داده و براي اطمينان از صحت تعميرات انجام گرفته ،دستگاه تعمير شده 1 سال گارانتي مي شود تا مشتريان عزيز بتوانند به راحتي تعميرات يخچال فريجيدر خود را به ما بسپارند.

نمايندگي تعميرات فريجيدر

براي راحتي مشتريان عزيز و سرعت بخشيدن به كارها، مراكز متعددي در تمامي نقاط تهران آماده به كار هستند با اولين تماس شما با نزديكترين متخصص تعمير يخچال فريجيدر هماهنگ شده و در كوتاهترين زمان تعمير يخچال شما به اتمام رسيده .

اين مجموعه با داشتن 20 سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحاديه مربوطه فعاليت داشته و تمامي هزينه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحاديه از مشتريان دريافت ميكند.

با توجه به آگاهي ما از نياز شما به اين وسيله و فوريت در تعمير يخچال‌فريزر و عدم امكان جابجايي تمامي تعميركار يخچال‌فريزر ما تعميرات را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و يخچال شما نياز به هيچ‌گونه جابجايي نخواهد داشت كه علاوه بر تعمير فوري يخچال فريزر مي‌توانيد تعمير يخچال فريزر در محل را تجربه و از خدمات تعمير يخچال فريز ۲۴ ساعته بهره‌مند شويد.

به منظور پايين نگه داشتن هزينه ها متخصصين ما در صورت امكان اقدام به تعمير قطعات اصلي دستگاه كرده تا در هزينه تعميرات يخچال هرچه بيشتر صرفه جويي شود.

در صورت نياز به تعويض قطعات صرفا از قطعات اصلي شركتي استفاده ميشود ، تا ضمن بالابردن كيفيت تعميرات از صدمه ديدن قسمت هاي ديگر يخچال جلوگيري به عمل آيد.

 

در صورت بروز هرگونه اخلال در كاركرد يخچال فريزر و سايد باي سايد فريجيدر ميتوانيد با شماره هاي ما كه در قسمت پايين همين صفخه آمده تماس حاصل فرماييد . در صورت امكان كمك تلفني همكاران ما در خدمت شما عزيزان خواهند بود در غير اينصورت و نياز به تعمير يخچال به صورت حضوري ، متخصصين ما در كمترين زمان در منزل شما حاضر شده و تعميرات يخچال فريزر را به بهترين نحو به پايان مي رسانند.

 

مزاياي استفاده از نمايندگي تعميرات و خدمات پس از فروش فريجيدر

استفاده از كادري مجرب و آموزش ديده در آموزش هاي تخصصي و ويژه خود كارخانه فريجيدر

استفاده از قطعات اورجينال و مورد تاييد خود كارخانه فريجيدر در هنگام تعميرات

ارائه خدمات پس از فروش و تعميرات كارخانه فريجيدر بصورت هم زمان

ارتباطات مستقيم و انجام فعاليت هاي مختلف زير نظارت و با تاييد كارخانه فريجيدر

گارانتي تعميرات بصورت 3 الي 12 ماهه

انجام خدمات تعميرات فريجيدر در محل خود مشتري

انتقال انتقادات و پيشنهادات مشتريان فريجيدر به كارخانه اصلي

ارائه خدمات تعميراتي بصورت 24 ساعته

ارائه خدمات مشاوره حضوري و تلفني و انلاين به مشتريان دائمي

و...

گروه تخصصي تعميرگاه مركزي فريجيدر با تعميركاراني خوش برخورد و حرفه اي توانسته به تمامي تهران بخصوص غرب و  و شرق تهران با داشتن چندين نمايندگي مستقل خدمات خود را ارائه نمايد.

برنامه هاي نگهداري و تعميرات نمايندگي تعميرات لوازم خانگي براي مشتريان دائمي خود به منظور حصوصل اطمينان از كاركرد مناسب و عدم خرابي لوازم خانگي آنها هميشه در دسترس مي باشد. در صورت نياز به مشاوره و دريافت برنامه هاي حرفه اي اين نمايندگي كافي است با مشاوران و كارشناسان حرفه اي ما بصورت شبانه روزي تماس بگيريد .

نمايندگي تعميرات فريجيدر با بيش از نيم قرن تجربه و داراي تكنسينهاي مجرب ، متعهد و آموزش ديده در ارتباط با تعميرات كليه محصولات فريجيدر جزء قديمي ترين ها در اين عرصه مي باشد . مفتخر هستيم با استفاده از تجربيات و قوانين مديريت و رضايتمندي مشتري در اين عرصه بهترين باشيم.

به دنبال استقبال و فروش خوب كارخانه فريجيدر در ايران و تمايل بسياري از همشهريان عزيز براي خريد لوازم خانگي فريجيدر در تهران و به دنبال ارائه خدمات پس از فروش مورد انتظار كارخانه فريجيدر در ايران براي تمامي محصولات اين كارخانه و همچنين انجام كليه تعميرات و رفع عيوب محصولات خارج شده از گارانتي اين كارخانه نمايندگي تعميرات لوازم خانگي با تلاش بسيار توانست كد نمايندگي تعميرات فريجيدر معتبر اين كارخانه و همچنين خدمات پس از فروش تعريف شده و تدوين شده در اساسنامه اين شركت را در ايران دريافت و با ارائه بهترين خدمات تعميرات لوازم خانگي فريجيدر  و خدمات پس از فروش خواست اين كارخانه در ايران نموده است.

نمايندگي تعميرات فريجيدر

به دليل حساسيت و تمركزي كه كارشناسان كارخانه فريجيدر نسبت به مشتريان خود دارند انتخاب نمايندگي هاي خدمات پس از فروش و تعميرات لوازم خانگي در سراسر جهان تنها از بين متقاضياني انجام مي شود كه از كادري تحصيلكرده و مجرب بهره ببرند و نسبت به ارائه خدمات تعريف شده در اساسنامه و خط مشي اين شركت تماميت مورد انتظار را داشته باشند. از اين رو نمايندگي تعميرات فريجيدر مفتخر است با داشتن تمامي كيفيت ها و انتظارات كارخانه فريجيدر براي سال هاي متمادي براي اين كارخانه خدمات پس از فروش و خدمات تعمير لوازم خانگي فريجيدر را انجام دهد.

فريجيدر يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم خانگي كه در سبد توليدات خود مواردي همچون انواع يخچال فريزر فريجيدر ، ماشين لباسشويي فريجيدر ، ماشين ظرفشويي فريجيدر ، انواع هود آشپزخانه فريجيدر، انواع ماكرو فر فريجيدر ، انواع اجاق گاز فريجيدر و ...را دارد و به همين دليل به يك غول توليدات لوازم خانگي شهرت دارد.

نمايندگي تعميرات فريجيدر در تهران نيز با ارائه انواع خدمات تعميرات لوازم خانگي فريجيدر براي هر گروه و دسته از لوازم خانگي كادر متخصص و خاص خود را دارد كه با حضور در كلاس ها و دوره هاي ويژه تعميراتي و شناخت انواع قطعات و كاربردها مختلف و ساختمان هاي متفاوت هر يك از برند ها و توليدات فريجيدر توانسته تمامي خدمات تعميراتي و خدمات پس از فروش فريجيدر را در غرب تهران و شرق تهران ارائه نمايد.

براي تعمير ماشين لباسشويي فريجيدر كادر مجرب و دوره ديده و حرفه اي خود را دارد، براي تعمير ماشين ظرفشويي فريجيدر كادر متخصص خود را دارد ، براي تعمير يخچال فريجيدر كادري منحصر به فرد دارد و به همين ترتيب براي همه لوازم خانگي كادري منحصر به فرد دارد كه اين افراد در كلاس هاي تخصصي فريجيدر بصورت ساليانه شركت مي كنند و با آخرين تكنولوژي ها و فن آوري هاي ساختاري محصولات مرتبط در فريجيدر آشنايي پيدا مي كنند.

 

نمايندگي تعميرات فريجيدر در تهران

احتمالا نام فريجيدر را به عنوان يكي از برند هاي مطرح توليد لوازم خانگي زياد شنيده ايد. فريجيدر يك توليد كننده لوازم خانگي لوكس و با كيفيت در طرح ها و رنگ هاي مختلف از هر نوع وسيله و لوازم خانگي مي باشد. اين غول توليداتي لوازم خانگي به دليل رقابت بالايي كه در سطح بين الملل با برند هاي مطرح ديگر لوازم خانگي دارد تلاش نموده تا همواره در حد برترين توليدات لوازم خانگي محصولات خود را نگه داشته و با توجه به خواست و سليقه مشتريان خود و به مظنور بالا بردن رضايتمندي مشتريان خود همواره بهترين ها را براي مشتريان خود در نظر گرفته است.

انواع نمايندگي هاي خدمات پس از فروش فريجيدر ؛ نمايندگي تعميرات لوازم خانگي فريجيدر ، اندازه گيري مكرر رضايت مشتريان و دريافت انواع استاندارد هاي مطرح دنيا مانند ISO 9001 در مديريت كيفيت ،ISO14001 در كيفيت محيط زيست و OHSAS18001 در ايمني و بهداشت شغلي و همچنين استاندارد هاي ISO 10002   و ISO 10004 در اندازه گيري رضايت مشتريان و رسيدگي به شكايات مشتريان تنها چند مورد از محاسن شركت فريجيدر و تعهد اين شركت در قبال كيفيت برتر او در بين ساير رقبا مي باشد.

نمايندگي رسمي فريجيدر

همه ي ما براي زندگي اهداف و برنامه هايي داريم , هدف اصلي فريجيدر و نمايندگي رسمي فريجيدر در همه جاي دنيا حضور پيدا كردن در خانه ي شماست تا بتواند به شما احساس لذت و آرامش را در خانه هديه دهد.

هدف اصلي تعميرگاه مجاز فريجيدر در سراسر دنيا كاهش حداكثري اتلاف هزينه و زمان شما در هنگام نياز بهنمايندگي تعميرات فريجيدر است.

لوازم خانگي حرفه اي و با كيفيت بالا و گرفتن خدمات بي نظير از نمايندگي رسمي فريجيدر به شما قدرت و لذت مي بخشد.

شركت فريجيدر به عنوان يكي از بزرگترين توليد كننده هاي لوازم خانگي و به عنوان يكي از برند هاي مشهور در حوزه در ميان توليد كنندگان مختلف شناخته شده و چند سالي مي شود كه اين شركت محصولات خود را به ايران نيز صادر مي كند . هر چند برند فريجيدر  هميشه به عنوان يكي از برندهاي داراي شهرت و اعتبار در دنيا شناخته شناخته مي شود ولي براي مشتريان ايراني هنوز به خوبي معرفي نشده است . از اين رو در اين نوشتار به اختصار بر آن شديم تا تاريخچه مختصري از اين شركت را با هم مرور كنيم .

فريجيدر در سال 1913 فعاليت خود را به عنوان توليد كننده يخچال آغاز كرد. پس از 2 سال و در سال 1925 يكي از موسسين اين شركت به نام آلفرد ملووز موفق شد تا نسخه جديدي از يخچال را طراحي و توليد كند .در سال 1916 اين طرح به توليد كلي رسيد و يخچال و فريزري به نام ملووز توليد و روانه بازار  شد.

پس از مدتي توليدات اين شركت توسط كارخانه جنرال موتورز پسنديده شد و باعث شد تا اين كارخانه توسط اين شركت خريداري و نام فريجيدر بر آن گذاشته شد .  تكنيك هاي توليد انبوه به كار گرفته شد ، امكانات توليد بهبود يافت و دفاتر فروش اضافي باز شدند . پس از آن بود كه فريجيدر به عنوان يك شركت بزرگ سر زبان افتاد . در طول اين مسير اولين هاي زيادي به نام اين يخچال به ثبت رسيد  و كمك زيادي به ساير توليدات مشابه خود كرد .

مهم ترين مسئله در انتخاب لوازم خانگي براي خريد قبل از برند معتبر ارائه خدمات عالي است.فريجيدر با توليد هر محصول جديد علاوه بر تغييرات مثبتي كه در تكنولوژي ايجاد ميكند سخت گيري هايي را بر نمايندگي خدمات پس از فروش فريجيدر و نمايندگي تعميرات فريجيدر براي ارائه خدمات بي نظير اعمال ميكند تا آرامش خاطر را براي مشتريانش به ارمغان آورد.

طبق نظر سنجي كه از مشتريان در طي ساليان استفاده از محصولات فريجيدر به عمل آمده است ، رضايت خود را نسبت به كيفيت محصولات اعلام نموده اند ، اما نارضايتي هايي در قبال خدمات بود .

با تمام اين تفاسير نمايندگي تعميرات فريجيدر قصد دارد با مديريت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهينه به بهبود خدمات لوازم خانگي فريجيدر كمك شاياني نمايد ، بنابراين با شفاف سازي هزينه تعميرات و استفاده از قطعات فابريك در اين امور توانسته است جامه عمل بپوشاند كه حتي همين نقص كوچك برطرف شود و بدون هيچ نقصي به سمت و سوي پيشرفتي مضاعف گام برداريم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.